אימון ריצה לילדים

אימון ריצה לילדיםאימוני ריצה הם מסוגי האימונים בעלי היתרונות הגדולים ביותר, הם כיפיים, הם ממכרים, הם מסייעים לשמירה על הכושר, לחיטוב וגם לירידה במשקל. וכמובן, הם מתאימים לכולם- בוגרים וילדים כאחד. אימון ריצה לילדים ברוב המקרים מתאים לילדים החל מגיל 8 ומעלה, ומותאם לילדים במתכונת מיוחדת. כאן חשוב לקחת בחשבון קבוצות ומסגרות המותאמות לילדים טרם מתחילים להתאמן, שכן ישנם אלמנטים פיזיולוגיים ונתונים שחשוב לדעת. אימוני הריצה משמעותיים בריאותית לבוגרים ולילדים כאחד, כמובן שלכל קבוצת גיל היתרונות המהותיים שלה מהאימון. בין היתר, תוכלו לראות אצל ילדים ובוגרים כאחד שיפור במוטיבציה, שיפור בראייה, שיפור בהישגים לימודיים וכדומה. 

עקב כל זאת, חשוב לבצע זאת בצורה הדרגתית ונכונה, בייחוד כאשר מדובר על אימון ריצה לילדים. לכן, חשוב לקבל את ההכוונה הנכונה על מנת לקבל את התוצאות הטובות והנכונות לכם וילדיכם. מדובר בענף ספורט מדהים ושופע חיוביות, הוא מהנה ומיוחד וההמלצה שלנו היא בהחלט להכניס אותו לחייכם. על ידי בחירת מסגרת הריצה הנכונה עבור ילדיכם, יוכלו להיכנס לכושר בהתאם לגילם כמובן, לעודד בריאות וחיוניות, ולפתח את מיטב הכישורים. בנוסף לכך, מדובר במסגרת נוספת כדוגמת "חוג" אשר ישמשו עבורם תעסוקה מצוינת ומהנה במיוחד.

אימוני הריצה לילדים הם במעלה הביקוש עבור חוגי ספורט לילדים. מדובר בענף יייחודי ומאתגר ומלא עניין, אשר מאפשר לילדים סיפוק אישי מיוחד. חשוב להנחיל בילדיכם את האהבה לספורט כבר מגיל צעיר, על מנת להנחיל בהם ערכים כמו הישגיות, שיתופיות, הצלחה ודבקות מטרה. לצד זאת גם ביטחון עצמי וערך עצמי גבוה, אשר חשובים במיוחד להתפתחותם.

דברים שחשוב לדעת טרם רישום ילדיכם לאימון ריצה לילדים

טרם אימון הריצה הראשון של ילדיכם, חשוב להכינם כראוי, שכן מדובר בתהליך גדוש ומשמעותי אשר יש להגיע אליו בהדרגתיות. לכן, על מנת להגיע לתוצאות טובות, כלומר שיפורים פיזיולוגיים והנחלת הערכים החשובה וכדומה, חשוב מאד לבחור במסגרת מותאמת לילדיכם אשר תתאם את המטרות. והרי מדובר בתהליך שהגוף צריך לעבור, בהדרגתיות ובביטחה.

בין היתר, במסגרת אימוני הריצה לילדים ידריך אתכם החוג לאימוני הריצה בדבר הרגלים נכונים ובריאים עבור ילדיכם. כך לדוגמה שמירה על פעילות גופנית יומיומית, הרגלי תזונה שאינם נכונים (כלומר, היכן לא להגזים מבחינת תזונת הילדים על מנת להגיע למטרה) לצד הרגלי תזונה נכונים שניתן להנחיל בחיי ילדיכם ועוד. 

יכול להיות שטרם ההרשמה לחוג אימון ריצה לילדים, יבקש צוות החוג אתכם לבצע בדיקת רופא לילדיכם על מנת לוודא כי הם אכן יכולים ללא כל בעיה להירשם לחוג הריצה ולהתחיל באימון ריצה לילדים.

חשיבות המסגרת הנכונה עבור ילדיכםחשיבות המסגרת הנכונה עבור ילדיכם

כפי שציינו לעיל, באימוני ריצה ככלל ובפרט באימוני ריצה לילדים חשובה מאד המסגרת התומכת בילדיכם. טרם תחילת התהליך עם חוג אימוני הריצה לילדיכם, חשוב לדעת ולהכיר מספר נתונים אשר יסייעו לכם לגבש את ההחלטה הנכונה בעבורם.

תחילה יש להבין כי מדובר ככל שאנו מדברים על אימון ריצה לילדים, המסגרת המלווה היא בעלת חשיבות עצומה. מדובר בגיל שהוא טרום ראשית גיל ההתבגרות, ולכן אנו רוצים להכין את הילדים בצורה כזו שתעודד את המערכת הגופנית שלהם נכונה ותתמוך בה בצורה טובה. התמיכה צריכה להיעשות בצורה מדויקת, הדרגתית, ומכוונת, ועל כן חייבים להיעזר באנשי המקצוע הנכונים ביותר לכך.

מדריכי האימון שלנו ידריכו את ילדיכם בדיוק לכל הנתונים החשובים טרם תחילת אימון ריצה לילדים וככלל, טרם רישום ילדיכם לכל מסגרת אימון ריצה שיהיה. כך למשל, המזון שיצרכו ילדיכם לפני או אחרי האימון, מתי נכון לשתות מים ובאיזו כמות, כמה ק"מ נכון לרוץ ובאיזה קצב, מה נכון לאכול טרם האימון או לאחר האימון ומתי, ועוד ועוד שאלות חשובות. שאלות אלו ישפיעו באופן ישיר על ילדיכם ועל התוצאות של האימונים כמובן.

אחד הנתונים הללו למשל הם מספר האימונים הדרושים לילדיכם על מנת להגיע למטרות הרצויות. כמובן שהנתון הזה משתנה בין כל קבוצת גילים ומשתנים נוספים, ועל כן כאמור, מאד חשוב שאיש מקצוע יהיה בתמונה. מעבר לכך חשוב מאד לדעת אילו אימונים מקדימים (מתיחות למשל) יש לבצע לפני או לאחר אימון ריצה לילדים על מנת לשמור על בריאותם וכדומה.

לסיום, חשוב מאד לציין שהמסגרת הלימודית שתבחרו לילדיכם היא משמעותית מנשוא. ככל שילדיכם יתחברו למאמן האישי שלהם, כך בהתאמה הוא יאהב את מסגרת האימונים וגם יתמיד בה. וכמובן, כך יוכל להגיע למטרות הדרושות לו. מאחר שמדובר בילדים רכים בשנים, החל מגיל 8, חשוב מאד לדעת מה לעשות כמו גם לדעת מה לא לעשות. על מנת להצליח, לעשות את הדברים נכון, לשמור על נתונים פיזולוגיים ומנטליים ולעודד אותם, פשוט חייבים מסגרת מכוונת נכונה ומדויקת. מעבר לכך, חשיבות נוספת ישנה לאלמנט ההנאה, והרי בכל זאת, מדובר  בחוג לילדים שאנו רוצים שהם ישתוקקו להגיע אליו. אצלינו, תוכלו לקבל את כל זאת, ומעבר לכך. אנו מאמינים במקצועיות מקסימלית לצד שירות מושלם לא פחות וליווי אישי לכל ילד וילד.

אימון ריצה לילדים
הילה מלול אימון כושר גופני
הילה מלול אימון כושר גופני

הילה מלול בוגרת לימודים אקדמאיים ומאמנת אישית. מנהלת המרכז לאימון אישי בישראל.