המדריך השלם לרכישת נעל ספורט לגבר באינטרנט

אנחנו חיים בעולם בו אנחנו קונים הכול ברשת. אנחנו קונים בגדים אונליין, רהיטים, ספרים, וגם נעליים. אם היו אומרים לנו לפני עשור שכך נעשה את הקניות שלנו לא היינו מאמינים, בטח כשזה נוגע לנעליים שחשבנו שאפשר לקנות רק בחנות, אך כיום כולם קונים אונליין, איך עושים זאת נכון, איך מדייקים במידה ומה הכי חשוב לדעת על האתר לפני שמבצעים בו רכישה? איגדנו לך כמה טיפים יעילים במיוחד שיסייעו לך.

בחירת מידה מדויקת

אין ספק שאחד הנושאים שישפיעו על נוחות ובריאות כף הרגל בנעל החדשה יהיה המידה של הנעל. המידה לא יכולה להיות קטנה מידי, שכן לחץ על האצבעות ועל כף הרגל יכול להשפיע על הגוף באופן משמעותי, בין אם בבעיות בריאות ופצעים בכף הרגל עצמה ועד לעמידה שאינה יציבה ולכאבי גב, עייפות ועוד.

כדאי לדעת שהמידות משתנות מעט מחדרה לחברה ואף מסוג אחד של נעל למשנהו. יש נעליים צרות ויש רחבות, יש נעל שמתגמשת עם הזמן ויש נעל שנשארת יותר נוקשה. יש נעלי ספורט להן יש רשת בחלק העליון והן מתאימות את עצמן במהירות, וכל אלה ישפיעו בצורה ניכרת על בחירת המידה. איך עושים את הבחירה אונליין? אם מכירים את המותג, יודעים בדרך כלל את המידה המתאימה, אבל אם לא מכירים אפשר לשאול באינטרנט או חברים. באתרים רבים יש טבלת מידה שניתן לדעת כמה ס"מ או אינצ'ים הנעל על פי המידה שלה. כדאי להסתכל היטב על התמונה ולבחון האם מדובר על גזרת נעל שמתאימה לכף הרגל מניסיון עם נעליים קודמות, לא כדאי למשל לרכוש נעל צרה, יפה ככל שתהיה, אם כל החיים התאימו לרגל נעליים רחבות. ומה לגבי צורת המדידה? רצוי למדוד את שתי הנעליים ויש לעשות זאת בשעות הערב, אז הרגל רחבה יותר מהבוקר. כמו כן, רצוי לגרוב אותה עם גרביים רגילות או עבות ולא עם גרבי ניילון או ללא גרביים בכלל.

מדיניות משלוחים והחזרות

כאשר רוכשים נעל באינטרנט יש לשים לב היטב למדיניות ההחזרים והמשלוחים כיוון שלאלה יש השפעה ניכרת על חוויית הרכישה. יש לשים לך לזמני המשלוח ולמחירם, כמו גם למדיניות במידה ויש החזר – כמה עולה המשלוח להחזר אם בכלל, תוך כמה זמן מקבלים נעל אחרת ואיך בוחרים אותה וכדומה. אתרים שמוכרים נעלי ספורט לגברים הם לא רק אתרים שאין מאחוריהם אף אחד, שירות הלקוחות הוא חלק בלתי נפרד מהשירות אותו אנו מצפים לקבל, ולכן יש להסתכל האם במקרה הצורך תהיה כתובת אליה ניתן לפנות, באמצעים דיגיטליים.

מה עוד כדאי לדעת לפני שקונים את הנעל?

יש הרבה מותגים לגברים ולא כולם חייבים להיות יקרים מאוד. יש מותגים שניתן לרכוש במבצעים לאורך השנה, יש דגמים אייקוניים שיש עליהם הנחות מידי פעם ויש סיילים גם באתרי האינטרנט. אם רוצים לקנות נייק או אדידס, אנדר ארמור או מותג אחר מוביל, מומלץ שיהיה מבחר גדול של נעליים, ואין סיבה שלא יהיה מבחר גדול שכן באתר הנעליים לא תופסות מקום. כדאי שהנעל תתאים למגוון רחב של שימושים מבחינת העיצוב שלה, עם זאת, כאשר מדובר על נעל לספורט ספציפי, יש להתאים אותה אליו כדי לשמור על בריאות כף הרגל והגוף כולו בזמן הכושר.

לסיכום, נעל ממותגת ויפה לא חייבת להיות יקרה, היא יכולה להתאים למגוון הבגדים בארון אך מומלץ לרכוש אותה תוך מחשבה רבה ומתוך נקודת מחשבה על שירות לקוחות ומדיניות משלוחים נוחה.

קרדיט תמונה: freepik
הילה מלול אימון כושר גופני
הילה מלול אימון כושר גופני

הילה מלול בוגרת לימודים אקדמאיים ומאמנת אישית. מנהלת המרכז לאימון אישי בישראל.