איך בוחרים נכון גוף הכנה לצבא

לפני כעשור מימים אלו ממש נוכחתי להכיר כי ענף הכושר הקרבי הוא לא יותר מהתאגדות של חוגים חסרי תכלית או שחר לאלו ששמו בידיהם את מבטחם.

הפכתי לאדם מוביל דרך באמצעות מספר אלמנטים כאשר המוביל מבינהם עונה לשם "עליונות" בו מצאתי חסכים רציניים הן ברמת החוגים המדוברים והן ברמת המלשב"ים אותם אנחנו מבקשים להכשיר לשירות במערך הלחימה המיוחד של צה"ל, ובנקודה זו בעצם התחיל השינוי בענף הכושר הקרבי וההכשרות הביטחוניות אותו הובלתי במו ידי

 

איך בחרת לפעול לעניין אותו חיסרון ?

הקמתי את אדרנלין כושר קרבי אשר עד מהרה הפכה לחברת ההכנה לצבא הגדולה בישראל וזו בעקבות סיפורי ההצלחה חוצי הגבולות שבאמתחתינו, סגל ההדרכה המומחה בתחומו אותו ידענו לבחור בקפידה רבה ויצירת שיתופי פעולה  רישמים וחסרי תקדים למול כלל גופי הביטחון הישראלים וללא יוצא מן הכלל.

חברת הכנה לצבא הפועלת במתכונת קורס הכנה ייעודי אותו יצרנו באמצעות ארבעה אגפי הכשרה אקסקלוסיבים ויוקרתיים המאגדים כשלושים אנשי מקצוע הפועלים בהרמוניה מושלמת שיצרה תורת הכשרה משתכללת הנוגעת באחוזי ההצלחה הגבוהים מכל ע"י ביצוע התאמה מלאה של מועמדיה ומטרותיהם השונות ליעדים המתבקשים.

 

התנסותו של ד' מסיירת מטכל – אגף מקצועות הספורט

מדובר בתוכניות עבודה ממוקדת מרמת העבודה בצוותי השגרה השבועיים ועד לימי הדמה המדויקים שהעניקו לנו את ארגז הכלים הייעודי והחד ביותר לאותם המיונים הצהליים ואלו בליווימדריכי ספורט מהמעלה הראשונה שהציבו נער חסר יכולות ביחידה הנעספת ביותר בצהל

התנסותו י' מיחידת השייטת  – אגף מדעי ההתנהגות

סדרות וסדנאות יחודיות שהאירו את עיננו על מהי מנטליות, חוסן נפשי והדרך לרכישתם.

מדובר במסלול הכשרה שבמהלכו רכשנו כלים אופרטיביים שהעניקו לי את ההתבדלות אותה ביקשו למצוא בנו בגלי ההדרכה השונים ממעמד הגיבוש ועד למבצעים של היחיד בפועל.

 

התנסותו של ג' יחידת שלדג – אגף הכושר הקרבי

מערך עבודה שחשף בפנינו את שביקשנו להכיר על היחידות המיוחדות ואלו תוך שת"פ מלא ואנשים מהדרגים הגבוהים ביותר שהגיעו על מנת לנתב לנו דרך ולפתור בעיות בירוקרטיות שאחרים מניסיוני השאירו אותנו יתומים למולם.

 

התנסותו של ק' לוחם ביחידת 669 – אגף סטטיסטיקה והתאמה

האגף החדשני ביותר בחברת אדרנלין כושר קרבי המשלב יד אדם וטכנולוגיה מתקדמת בו מנותחים מועמדיה ברמה הפרטנית ביותר כדי ליצור התאמה מלאה לששת האלמנטים אותם הציבו יחידות העלית על מנת שנעמוד מבודלים משאר המועמדים שלצידנו במיונים השונים כגון יום סיירות, הגיבושים האחודים, גיבוש חובלים, גיבוש צוללות ושאר מיוני הגדסר"ים של חטיבות החי"ר

 

השתייכות למערך הכנה לצבא וכושר קרבי   

כמו שכתבתי בראשית דברי, את אדרנלין כושר קרבי ייסדתי על מנת ליצור סוג התנהלות שבודדים זוכים לה ואותה אין למצוא בענף ההכנה לצבא העומד לרשותכם כלל.

משכך, אם הצלחתם להבין ולו בנקל את הליך ההכנה היוקרתי והשלם העומד לפניכם ואתם מבקשים להשיג את המטרות קבעתם תחת ביטחון מלא, עמידה במבחן התוצאה וגב חזק של מערך שלם שרק דוחף ומסתער קדימה, מקומכם איתנו, מקומכם באדרנלין כושר קרבי.

קרדיט תמונה: עדי אבלס
הילה מלול אימון כושר גופני
הילה מלול אימון כושר גופני

הילה מלול בוגרת לימודים אקדמאיים ומאמנת אישית. מנהלת המרכז לאימון אישי בישראל.