הכירו את פודיום ספורט – חנות ספורט לספורטאי הסיבולת

עוסקים בספורט בצורה מקצועית? מעוניינים לקבל מידע בנושא ולרכוש מוצרים שונים במחירים זולים? אם עדיין לא שמעתם על החנות של פודיום, זה הזמן שלכם להכיר אותה ולחסוך בענק.

מה חשוב לדעת על פודיום ספורט?

פודיום היא למעשה חנות ספורט אשר נמצאת בקיבוץ יקום. מלבד החנות הפיזית, ניתן גם לרכוש את רוב המוצרים באתר האינטרנט של החברה וכך גם ליהנות ממבצעים שונים והנחות על ציוד, כולל אפשרות למשלוח של ההזמנה עד הבית.

החנות הוקמה בשנת 2020 והיא מהווה כיום בית לספורטאים אשר עוסקים בענפי ספורט שונים, עם דגש עם ריצה, שחייה ואופניים. בין אם אתם עוסקים בספורט כתחביב ובין אם אתם מתחרים מקצועיים אשר משתתפים בתחרויות איירון מן, טריאתלון או מרתון, תוכלו למצוא בחנות זו מבחר ענק של מוצרים אשר ישדרגו את הביצועים שלכם ויהפכו כל אימון לחוויה מהנה יותר.

איזה מוצרים ניתן למצוא בחנות?

החנות מאגדת מוצרים של מותגים שונים מתחום הסיבולת, אשר ידועים כמותגים וותיקים, איכותיים ומומלצים בתחום. תוכלו למצוא בחנות את המוצרים הבאים:

ציוד ריצה: החל מנעלי ריצה, אותם צוות החנות יעזור לכם לבחור בהתאם למטרות שלכם ועד לגרבי ריצה, ווסטים לריצה, פאוצ'ים וחגורות ריצה למותן וגם בקבוקי ריצה נוחים למדי, כולל שקיות ריצה מיוחדות.

ציוד רכיבה: בחנות של פודיום תוכלו למצוא מגוון אביזרים לאופניים בזול וזה כולל בין היתר קסדות, פנסים לאופניים, מחשבון רכיבה, כפפות וגרביים, ציוד מקצועי לשימון וניקוי של האופניים לאחר הרכיבה וגם חולצות ומכנסיים אשר מתאימים לרוכבים ועוזרים להם בשיפור הביצועים.

ציוד שחייה: בגדי ים לגברים ולנשים, חליפות שחייה מקצועיות של המותג TYR, משקפות שחייה אטומות למים ואיכותיות כובעי ים לשחייה ושלל מוצרים נלווים נוספים כגון תיקים לבריכה, שנורקלים, סנפירים לחיזוק שרירי הרגליים ועוד. יש לציין כי קיים ציוד בחנות לגברים, נשים וגם לילדים בגילאים שונים.

מלבד כל אלו, תוכלו למצוא באתר ובחנות הפיזית של פודיום תוספי תזונה כאלה ואחרים: משקאות איזוטוניים, חטיפי חלבון ואנרגיה, ג'לים לריצה, אבקות חלבון ועוד.

ומה לגבי ביגוד ספורט מקצועי?

גם בקטגוריית הביגוד, פודיום מספקים שלל פתרונות למתאמנים וניתן לרכוש חולצות ספורט במגוון עיצובים, כובעים, גופיות, טייצים לריצה (קצרים או ארוכים) מכנסיים וגם חזיות ספורט נוחות ועם המון סטייל של TYR, 2XU וברוקס.

האם כדאי לרכוש באתר או להגיע לחנות?

התשובה לשאלה זו משתנה בהתאם לסוג הציוד שאתם רוכשים וכמובן אזור המגורים שלכם. במידה ואתם מתגוררים באזור השרון או המרכז, ייתכן והאופציה של ביקור פיזי בחנות תהיה טובה יותר בעבורכם, בעיקר אם אתם מתכננים לרכוש ביגוד ספורט כזה או אחר כמו נעלי ריצה, חליפת טריאתלון, ביקיני או טייץ. יחד עם זאת, רבים בוחרים לרכוש כיום מוצרים שונים באמצעות אתר האינטרנט של פודיום וזאת מאחר והאתר מציע מבצעים מיוחדים כגון הנחה בקניית כמות מסוימת של פריטים או הנחות על מחלקות שונות באתר, בסמוך לתחרויות גדולות שנערכות בישראל.

למידע נוסף היכנסו כעת אל חנות הספורט של פודיום

קרדיט תמונה: פודיום ספורט
הילה מלול אימון כושר גופני
הילה מלול אימון כושר גופני

הילה מלול בוגרת לימודים אקדמאיים ומאמנת אישית. מנהלת המרכז לאימון אישי בישראל.