למי כדאי להזמין אימון קיקבוקס אישי?

אימון קיקבוקס אישיהרבה מאד אנשים ששומרים על אורח חיים בריא וספורטיבי אוהבים ומעדיפים שיעורי ספורט אירוביים, מהירים וקצביים. קיקבוקס הוא אחת האפשרויות לכך. מדובר באימון אירובי בעצימות גבוהה שמשלב תנועות מהעולם של אומנויות הלחימה ומדמה קרב אמיתי בין המתאמן לבין דמות דמיונית אשר עומדת מולו והוא מנסה להכניע אותה – בעיטות, אגרופים, מכות ומרפקים. כל אלה משולבים לכדי קומבינציה מהירה והופכים לאימון אירובי לכל דבר ועניין. כיום אפשר לבחור אימון קיקבוקס אישי או קבוצתי על פי המטרות שכל מתאמן מציב לעצמו ולפי ההיצע של חוגים ואימונים במועדון הכושר שאליו הולכים.

 

מהו אימון קיקבוקס אישי?

כיום מקובל ופופולרי מאד להזמין אימונים אישיים. מה זה אומר? שהמתאמן מבצע את האימון לבד עם המאמן בלבד ולא בקבוצה או במועדון כושר המוני. אימון קיקבוקס אישי הוא בדיוק כזה – אימון בסטודיו או אפילו בביתו של המתאמן כאשר הוא המתאמן היחיד שלוקח חלק באימון. נוח מאד לקבוע אימוני ספורט אישיים כי קביעת המועד או המיקום מתבצעת בין המתאמן לבין המאמן והם ימצאו את הימים ו/או השעות שנוחים לשניהם. לא צריך להתחשב בהרבה אנשים ולא חייבים להתאמץ להגיע למועדון הכושר בשעות מסוימות וספציפיות שעלולות להיות פחות נוחות ללוח הזמנים של המתאמן. בעזרת מאמן אישי אפשר ליהנות מאימון בלי להתפשר.

מי יכול לרצות לחפש ולמצוא אימון קיקבוקס אישי?

יש כמה וכמה סיבות או שיקולים אשר בגינם מתאמנים ירצו או יעדיפו להזמין לעצמם שיעורי קיקבוקס אישי עם מאמן צמוד ולא ירצו להגיע למועדון הכושר. ראשית, יתכן והם לא חשים בנוח במועדון הכושר, עם בגדים צמודים ועם הזעה מרובה. אפשרות נוספת היא הנושא שהוזכר בהקשר של לוחות הזמנים וגם יכול להיות שעל מנת לעמוד במטרות והיעדים שהמתאמן מציב לעצמו הוא רוצה להיות מרוכז ולא רוצה לפגוש אנשים שיסיחו את דעתו או כל דבר אחר שיבזבז לו זמן וימנע ממנו להיות מרוכז באימון בלבד. לכל מתאמן יהיו השיקולים או הסיבות שלו והמזל הוא שבהחלט יש את האפשרות של אימון קיקבוקס אישי וכך המתאמנים יכולים גם ליהנות וגם לעמוד ביעדים.

 

מה עושים במהלך אימון אישי?

אפשר בעצם לומר שגם אימון קיקבוקס אישי הוא אימון לכל דבר ועניין והוא יהיה דומה במבנה שלו לאימון רגיל שמבצעים בסטודיו או במועדון הכושר. המתאמן והמאמן האישי ייפגשו במקום שקבעו בו, ביום והשעה שמתאימים והאימון יתחיל – חימום, לימוד של תנועות או טכניקות ואז שילוב שלהן לכדי קומבינציה מהירה, קצבית ומקפיצה בליווי מוזיקה. לאחר האימון יבצע המתאמן מתיחות על מנת שלא ייתפסו לו השרירים ולאחריהן הם ילכו כל אחד לדרכו, לא לפני שיקבעו את היום והשעה של האימון הבא. מבנה אימון זה יחזור על עצמו עם שינויים קלים פה ושם.

קרא עוד על: אימון קיקבוקס למתחילים

איך בוחרים מאמן קיקבוקס אישי?

חשוב מאד לשים לב איזה מאמן בוחרים לצורך אימון קיקבוקס אישי. המאמן צריך להיות בעל יכולות וכישורים בינאישיים גבוהים, סבלני וכמובן כזה שמחזיק תעודת מאמן מקצועי כפי שנדרש על פי החוק. מומלץ שיהיה לו ניסיון באימון אישי עם אנשים במגוון רחב של מאפיינים ותכונות על מנת שיהיה לו קל יותר להתאים את עצמו בכל פעם למתאמן אחר. ככל שיהיה לו יותר ותק וניסיון בתחום הרי שגם יהיו לו יותר רעיונות לתרגילים ואימונים וכל אימון יהיה חווייתי, שונה מהאחר ומעניין. בדרך זו יהיה קל למתאמנים להתמיד באימונים ולהמשיך לקבוע עם המאמן.

 

מה המחיר של אימוני כושר אישייםמה המחיר של אימוני כושר אישיים?

חשוב מאד להבין שבחירה באימוני כושר אישיים היא בחירה שיש לה מחיר כלכלי וכספי, שכן אין זה זול, בוודאי שלא בהשוואה למחיר שמשלמים עבור מנוי למועדון הכושר. אימון קיקבוקס שמתבצע אישית עם המאמן בלבד בזמן והמקום שרק שניהם קובעים יכול לעלות אפילו מעל 100 ₪ לכל אימון, כאשר משך הזמן של האימון נע בין 45 דקות לבין שעה שלמה. יחד עם זאת, כאשר יש שיקולים מסודרים וברורים מדוע להעדיף את האימונים האישיים על פני אימונים קבוצתיים או מנוי לחדר הכושר, הרי שהמתאמן ישלם את הסכום הדרוש ללא כל בעיה ויידע שזה מה שטוב לו ומתאים לו ביותר.

 

איך מרגישים אחרי כמה אימונים אישיים?

מי שבוחר להתאמן לבד עם המאמן ועושה את המאמץ לבחור את המאמן שיהיה הכי מתאים לשם כך יעשה כל שביכולתו להצליח לעמוד במטרות שהציב ולהשיג את היעדים החשובים לו. אלה יכולים להיות ירידה במשקל או הצרת היקפים, שיפור הכושר הגופני או אפילו הנחייה מפורשת מרופא בשל מצב בריאותי כזה או אחר. אין ספק שכאשר הוא ישיג את המטרה הוא יוכל להיות מאד גאה בעצמו, הוא ישמח שהוא יכול להתמודד עם מכשול או אתגר וכמובן שיש תחושת סיפוק אדירה בהשגת יעד מהותי שכרוך גם במאמץ פיזי. גם המחיר הכספי לא יהווה שיקול והתחושות תהיינה טובות מאד – סיפוק, שמחה, מסוגלות אישית וידע שאפשר להתגבר על כל אתגר.

מזמינים מאמן אישי ויוצאים לדרך!

כל אדם יכול לצאת נשכר מאימונים אישיים, ללא קשר בענף הספציפי או בסוג האימונים שהוא בוחר. ברגע שיש לו מאמן ששומר ומשגיח עליו, מזכיר לו את זמני האימונים ומוודא שהוא מגיע, אין ספק שיהיה קל יותר לעמוד במשימה. יתרה מכך – המאמן גם יעודד אותו, יעזור לו למצוא את הרמה שהכי מתאימה לו על מנת שיצליח וידרבן אותו לעשות מאמץ על מנת להצליח יותר וכל הזמן לשפר את הביצועים והתוצאות שלו. זו המהות של מאמן טוב שמקדם את המתאמנים שלו.

אימון קיקבוקס אישי
הילה מלול אימון כושר גופני
הילה מלול אימון כושר גופני

הילה מלול בוגרת לימודים אקדמאיים ומאמנת אישית. מנהלת המרכז לאימון אישי בישראל.